onsdag 17 februari 2010

Ny inriktning

Jag tror jag skall ta och börja skriva i denna bloggen... Kanske ge den en inriktning. Den skall nog handla om politik. men jag tänker i alla fall i ett tag till behålla dess löjliga namn och de gamla tramsiga inläggen som inte handlar om någonting.

Nu är ju detta långt ifrån första gången jag försöker ge bloggandet en chans men jag börjar inse att jag nog skulle må bra av att skriva lite mer, och jag skulle definitivt tjäna på att sammanfatta och skriva ner mina åsikter. Det jag kommer skriva här kommer knappast vara unikt utan kommer sannolikt att vara åsikter som bättre läses på andra bloggar av folk som faktiskt är "riktiga" skribenter och politiska tyckare men att själv skriva kan nog tjäna mig gott ;-)

Håll i hatten för nästa inlägg blir mitt första försök till ett debattinlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar